Gizemh51 ben sabah 5 6 gibi içiyorum direkt aç karna, ilk zamanlar bir ilaç yeterli oluyordu ama bu ara maalesef yetmiyor akşamüzer 4 5 gibi böyle bakıyorum hafif hafif bulanıyor bir iki yudum suyla içiyorum. Kilo almak en azından kilo kaybetmemek içinde saat başı birşeyler atıştırmaya çalışıyorum. Bir faydam olduysa ne mutlu güpgüzel sağlıklı süreçler geçirelim insallah 🌻