Mervedgnkl progestan kan sulandırıcı değil canım.ben tüp bebekle hamile kaldım kan sulandırıcı olarak coraspirin ve oksapar iğne oluyorum.proestanıda kullanıyorum düşük olmasın dyr veriyolar progestanı hem iğnesini hemde vajinal fitil okarak kullanıyorum