Bssrrr 6 günlük bebegimde 15 sarilik değeri çıktı eşimle aramda kan uyuşmazlığı var Perşembe yeniden hastaneye goturucem ışın tedavisi görebilir dedi doktor. Moralim çok bozuk başına böyle bisey gelen varmi lütfen içimi rahatlatmama yardımcı olun 😔😔😔