papatya981 altyan kamera iLe mi yoksa çatı muayenesi mi?Benim sancılarım çıkıyordu nst de 32 den itibaren sadece kamera iLe baktı rahimde açılma var mı diye kontrol amaçlı 36 larda kasılma çıkınca çatı muayenesi yaptı yani her ikisinide yaşamış biri olarak korkulacak hiçbirşey yok ikiside acısız bir olay