Edanurrbass Merhaba kan tahlili verdim sonucunda tsh değeri 4.1 çıktı. Doktorum guatr olduğunu söyledi ve hamileliğin sonuna kadar ilaç kullanmam gerektiğini söyledi. İlacın herhangi bir zararı olur mu acaba kullanan var mı
Tgceetali_08 Edanurrbass hayır canım benimde tsh yüksek çıkıyo kullanmazsan asıl Bi zararı var guatır tiroid bebeğin gelişimini engelliyomuş çok önemli mutlaka kullanmalısın
Tgceetali_08 Haftadayız canım ilacım bittikce doktoruma bile sormadan alırım her ay kontrolum var tsh bakılır doğum yaptıkdan sonra bile ilacına devam eden kişiler tanırım o yüzden ihmal etme ilacını