Meryemcim Hamilelikte 6. Aya girmiş bulunmaktayım ve göğsümü sıkınca nokta kadar bi krem sıvı geliyo bu iyi birşey mi yoksa endişelenmem mi gerekiyor kızlar ???
Meryemcim sudamlasi normalde hiç böyle bişey yapmam ama kaşınınca ucu böyle bi deneyeyim dedim sıvımsı bişey geldi korktum açıkçası yok ellemem daha ☺️
Meryemcim OktayMeltemSahin canım kalkıp sürekli göğüslerimi sıkmıyorum tabiki kaşınınca bi denedim ilk defa o da denk geldi böyle bişey :)
Miss Ben 15+4 um sağ göğsünden süt geliyor iki gündür biraz daha çoğaldı önce nokta kadar geliyordu şimdi baya üstümu islatiyor evde iç çamaşır takmadigim için ama.ben hic sıkmıyorum dokunmuyorum
Meryemcim Miss böyle şeyler olabilirmiş netten araştırmıştım da. İyi bişey yani kötü bişey değilmiş korkmamıza gerek YÖK :)
Elcnerdgn Süt gelir bu normal birsey ama senin gögüslerinin uçlarını sıkmaman lazım erken doğumu tetikler gögsünün ucu falanda elinle tenizleme