Bugün kontrolüm vardı, çok şükür dedim her şey yolunda. Eve geldim mutfakta bi anda ayağım kaydı düşüverdim, bacağımın biri önde biri arkaya doğru oturdum. Ağrım yok gibi biraz bileğimde var ama başka bir şey olmuş mudur? Bebeğimin hareketleri normal takip mi etsem? Böyle bir şey yaşadınız mı aşırı korktum, sinirim bozuldu