Benim bu 2. Hamileliğim ilkinde de bulantım kusmam vs olmuştu ama bu kadar değildi. 15. Haftadayım sürekli bulantı kusma herşeyden tiksinme hiçbir şekilde geçmiyor. İçtiğim su kokladığım hava bile midemi bulandırıyor. Sürekli ağzımda acı tat, fazla su birikmesi saçma sapan şeyler yaşıyorum. Sürekli hasta gibiyim hiç düzelemiyorum. Yoruldum artık normal bir hamilelik geçirmek istiyorum bende 😞sadece tost yiyebiliyorum bu yüzden de kabızlık sorunu yaşıyorum, sürekli hastanelerde serumla geçiyor günlerim. Uzun oldu kusura bakmayın ama çok bunaldım artık içimi dökmek istedim..