Gunesimoglum Kızlar ben geçen ay 2 ocakta adet olmuştum. 31 ocakta eşimle birlikteliğimiz oldu bebek istiyorum adetim gecikti hala adet olmadım sizce hamile miyim test de çıkar mı
Deletedmom_85 Gunesimoglum iyi dayanmışsın bu zamana kadar gerçekten. Ben dayanamazdım😄 İnşallah vardır testte çıkar diye düşünüyorum
MerveeD Gunesimoglum Benımde 8 gün gecıkmıstı test yaptım ve çıkmıştı 5 bcuk haftalıkken öğrendim darısı size inşallah
Bfduam Gunesimoglum 8 günse cıkmazmı en szindan 12,13 gün olmalı. Adet gecikmen olur muydu normalde geçen ayki gibi?
Deletedmom_85 Gunesimoglum anladım hayırlısı olsun o zaman gönlünüze göre versin rabbim beklemekten başka çare yok 🤷