Mucizem_211 Annekuzusu_0 kullan canım yararı var zararı yok bebeğini tutuyor o fitil doktor kesmeyene kadar kesme kullan
Minikanne123 Annekuzusu_0 anladım canım ben kanamam olduğu için kullanıyorum, erken doğum riskinde kullanıp faydasını gören var ama burda için rahat olsun
anneyimmm42 A-y-s-e-g-u-l hemen hemen aynıyız canım bizde yarın 10 haftalık oluyoruz Allah’ın izniyle inşallah 🌸