Bebisinannesi____ Oylesine6161 ben yaptırdım sadece kan verdim 1 ay oldu nerdeyse daha kontrole gtmedim bi sorun olsaydı doktor arardı diye düşünüyorum
ikizleribeklerken Oylesine6161 kimi doktor ikizler de önermiyor kimi doktor ısrarcı oluyor ben kendi kararımla yaptırmadım tek gebelik olsa da yaptırmazdım doktorumda saygı duydu. Kendi tercihiniz bence içinize nasıl siniyorsa
Oylesine6161 TazeAnne06 yanılma payı tekli gebeliklere göre çok daha fazla diyorlar nasıl çıktı sunucunuz bende yaptırdım ama henüz sonuç göstermedim
TazeAnne06 Oylesine6161 düşük riskli dedi doktor kan sonucum da normal çıktı %100 cevap veremeyiz bu testlerde ama ben iki çocukta da bir sorun görmedim dedi haftasına göre ense kalınlıkları falan iyi dedi
Askmeyvesininannesi Oylesine6161 benim dr ikzilere yapılmıor dedi. 11. Haftada gel baş boyun vs ölçelim bakalım dedi. Araştırdım sonradan hakkaten yanılma payı oluormş ondan yapılmıormş
A152245 Bana da haftaya çarşambaya ikili için randevu verdi. 3 lu ve 4 lu taramalar yapılıyor mu peki?
Nurdan11_ Bana da 2 hafta sonra ikili tarama testi yapılacağını söyledi doktorum. İkiz gebelerde de yapıyoruz ikiz gebelik olarak gönderiyoruz dedi