kayraninannesii kesinlikle çok haklısınız bende sinir oluyorum ekranda kocaman lahmacunlar hamburgerler her seferinde 😡 böyle bi uygulamada hiçmi hiç hoş değil bide sanki hamilelere çok faydalı şeylermiş gibi canını istetiyorlar insanın! Ayrıca bu pahalılıkta bebeğimize eşya alırken bile en uygunu bulmaya çalışırken herşey olmuş ateş pahası, durumu olan var olmayan var nasıl alsın insanlar valla biran önce kaldırılmasını bekliyorum 😡🥺