Zuzununannesi01 Kızlar ben aralık ayında kimyasal geçirdim bende bi sıkıntı yok eşimde ileri hız düşük sadece doktorum bu ay letu kulan 5 gün sonra gel dedi kullanıp hamilelik olan varmı nelere dikkat etmeliyim