Sengul82 Kızlar 17 ci haftadayım doktor plesenta aşağıda dedi.riakleri saydı korktum yalan olmasın.benm sekerim.var.dikkat edeceksin istirahat verdi..boyle olan varmi sonradan düzelen doğum yapan yardim ci olun lütfen
gldn065807 Sengul82 canım 11 haftada dedi 27 haftada yukarı çıktı yatıp dinlen mümkün olduğunca eğer tamamen yerlesmemisse aşağı çıkar inşallah
Betus32 Sengul82 bende 11 haftada kanama oldu aşagıdaymış 2 kez yattım hastanede içerde de kanamam olmuş. Fitil verdi. Sürekli yatıyorum ben birde memlekete gelmiştim yola da çıkamıyorum.
Tugbabuglem58 Sengul82 canim benimde asagidaydi ve hala tam yukariya cikmis degil bebekle ayni hizada 15inci haftada falan asagidaydi 20inci haftada hafif yukari cikti bebekle ayni hizaya geldi suan 26 haftaya giricem is guc yapmiyorum guc gerektirmeyen isler yapiyorum ve tabi bazi gebelerin basina gelebilecek birsey tek biz yasamiyoruz dikkat etmekte fayda var
Sengul82 gldn065807 yok canım tamamen yerleşmemiş daha dedi.20 ci haftada zaten detaylı var ozman belliolur dedi.uzan dinlen dedi.agir iş yapma dedi.ayakta çok kalma dedi
BayBaby Sengul82 20. Haftadayim benimde plesanta aşağı yerleşimli, dinlenmekten ve düzenli doktor kontrolüne gitmekten başka birşey yapamazsiniz. Evde başka çocuğunuz varsa çok zor tabi ama mümkün olduğunca yatın. Ev işlerini akşam gelince eşim yapıyor ben hafif olan şeyleri yapıp yatıyorum hep. Yukarıya çıkmasını takip edicez dedi doktorda
Sengul82 BayBaby kaçıncı haftada yerleşti aşağıya.. yemek falan yapmiyirmusunuz ayakta.ben son 10 gündür kendim yapıyrm ev işini.esime destek olayım dedim.1 hafta once iyiydi bugün aşağı yerleşmiş dedi dikkat et dedi.detaylida bakarız dedi
BayBaby Sengul82 hep öyleydi benim yukarıya çıkmasını bekledik hala çıkmadı. Ev içinde hafif işlerimi yapıyorum yemek, çamaşır katlama vs. Süpürge gibi güç gerektiren şeyler yasak, cinsel ilişki yasak, yoğun egzersiz yasak