Defnemmmmmm Kızlar doğum yapalı 1 hafta oldu bende tsh yüksekliği vardı gebelikte çıkan doğum sonrası her bebeğe yapılıyormu tsh testi
Gamze__79 Defnemmmmmm yapılıyo dıye biliyorum bendede yüksek ilaç kullanıyorum Bi tanışımdada oyleydi doktor dogum dan sonra da kontrole gel bakalım demiş kan tahıllı verdi duzelmişti ama bebege yapılmadı yani
Defnemmmmmm Gamze__79 benim doktorum bugün bebekten istedi kan tahlili bebeğin tiroidne ve sarılığına bakıcaz dedi yaptırmadım ama yapılması gerekiyormu diyede merak ediyorum