Dün detaylı ultrasona girdim bebeğin beyinde ve karında birer tane kist gözlemlendi genetik olup olmadığına bakmak istersen fetal DNA testi yapabilirsin dedi ki çok pahalı bir test yurt dışında bakılıyormuş böyle bir durum yaşayan bilgisi olan var mı dünden beri çok üzgünüm bebeğim için korkuyorum