FatmaOrhan Aryacigdem 30 haftalığım en son 17 haftalıkken gittim kilosu 230 gr dı suan tatildeyim geri dönünce kontrole giidcrm inşallah ☺️ Ben 2 kilo aldım
Annesininkuzusu0911 Aryacigdem ben 21+4üm en son 19. Haftada gittim 300 gramdı. Kilo alımıma gelirsek ilk 3 ay 4 kilo werdim sonraki iki ay 7 kilo aldım ☺️ 54le hamile kaldım şimdi 57im 🤗
Anne3434_ Aryacigdem 2 kilo aldım bebişin boyunu sormadım ama en son iki hafta önce kilosu 350 gramdı
gamzelianne16 22+2 yim suan.1 hafta önce gittim doktora.bebegm 450 gram.bnde 1 2 kilo kadar almısım😊👍🏻
Annesininkuzusu0911 Aryacigdem benim bulantılarım 14. Haftanın sonunda tamamen bitti canım o zamandan itibaren almaya başladım bayramdan sonra tekrar randevum war bakalım bebiş ne kadar olmuş 🤗
pamuk_anne Minikheyecan şu an ister istemez içim rahatladı, hani karşılaştırma yapmıyorum elbette ama insan acaba gelişme geriliği olabilir mi diye korkuyor. Yoksa doktorumuz her şey yolunda dedi :) minyonlar :) :)
Aryacigdem Oznurx benimki bi oynuyo bi oynamiyo tam olarak ne zaman hissetcez acaba hep bekliyorum oynasin diye ama cok az hissediyorum