derya45 26 haftalık hamileyim dediğiniz şekilde benimde ağrım var ve bunun yanı sıra yanmam var bu arada tahlil yaptırdım enfeksiyon yok. Göbeğim inanılmaz acıyor göbek deliğim ve yukarısı kasıklarım desem cabası idrarımı yaparken heleki neden olduğunu asla anlamadım bebeğimin hareketlerini hissediyorum, bakalım yarın doktora gideceğim inşallah normaldir