Akmelkee hayır o zaman gitmedim çok şükür bir sıkıntı olmadı bebeğimde gayet iyi ama doktorum dahiliyeye gözükmemi önerdi devletten anca randevu bulabildiğim için yarın gidicem bakalım, size de çokk geçmiş olsun inşallah kolay atlatırsınız sakın korkmayın bol bol portakal mandalina yiyin sıcak limonlu ballı su tüketin