Bnde vitalede Mehmet Taner kılınç a gidiyorum 9 haftalığız daha bizim biraz riskli geciyo ama sağolsun hastane doktorumuz çok ilgileniyo nöbetçi başka bı doktor olsa bile direk doktorumuz la iletişime geciyolar ben şu anlık memnimim inşallah sağ salim elimize almayı nasip etsin rabbim o hastanede evladımızi🤲🥰