Kızlar merhaba ☺️ Benim 3 gebeliğim suan 7+4,
İlk gebeliğim ikizdi doktorum Ali Fuat beydi cok memnundum, 2. Gebeliğimde yine alı beye gittim ama 6.haftada bebeğimin kalbi gelişmediği için kürtaja alındım. Suan bulunduğum yerdeki doktora gidiyorum ama cinsiyet ve doğum icin alı beyi düşünüyorum. Doğum icin düşünüyorsanız Vitale hastanesi gerçekten ilgi alaka cok cokk iyi öneririm ben memnun kaldım umarım sizlerde memnun kalırsınız 🤗