Umut60 Blossom00 o markada varsa kesin gebelik var 1 yıldır bir kez bile pozitif görmedim bu ay gebeyim bu ay pozitif oldu
Blossom00 Umut60 Maşallah canım darısı başıma☺️ Benim 2 kaybım var malesef olursa bu 3. Olucak inşallah ilerler💕
Sdatmr Blossom00 Canım Üç kere yaptım üçüde silik çıktı kan verdim hemen 57 çıktı hcg çook yeni dediler çook şükür yükseldi emin olmak için kan ver testler yanıltabiliyor birde idarara daha geç düşüyor derler en iyisi kan testi umarım dilediğin olur 🙏🏼
Emine123kuzu Blossom00 hayırlı olsun canım benimde böyle çok çok silikti hatta sadece kendim görebiliyordum. Ben yine sabah ve ertesi günü test yaptım çizginin koyulaşmasını gördüm kan testi verdim. İdrar testinden emin ol kan vermeye git insallah vardır ❤️
dezgi Blossom00 kuzum benim 10 gün kala böyleydi 8 gün kala direkt net çıktı iki gün sonra tekrarla bence netleşir inşallah kan verirsin sonra da 🙏
Melek2424 Bende yaptım bu testen biri bulanık diğeri nettti birgün sonra yine yaptım iki çizgi net ama iki gün sonra kan verdim 0.2cıktı adetim şubatın 12de ☹️