euphoria123 ümraniye tepeüstünde aylin kaşıkçı var mükemmel bir insan ben çok memnunum hastane de değil kendi kliniği randevu ile çalışıyor cd veriyor , çektiği fotolardan istediğin 4 tanesini çıkartıp veriyor , birde doktora sunman için rapor veriyor. Bende 450 tl verdim yeni fiyatı nakit ve havale
ile 500 tl olmuş.