Merhaba hanımlar, cumartesi günü özele cinsiyet için doktor ikibüklüm duruyor suyu azalmış vs dedi pek olumlu konuşmadı perinatoloji uzmanıyla görüş dedi, dün perinatoloji doktoruna gittim suyu gayet iyi bebeğin bir şeyi yok dedi biraz inceledikten sonra bağırsakta parlaklık gördüğünü söyledi kan testi ver gel birde öyle konuşalım dedi. Bağırsakta parlaklık ne oluyor kızlar bebeğine bu tanı konulan var mı?