Haticeey Doğum yapan anneler 3ay 10 gün oldu doğum yapalı çatlaklarım hala kırmızı kırmızı duruyor ne zaman gidiyor bu görünüş göbeğimde hafif sarkıklık var spor yapıyorum evde biraz toparladı ama çatlaklara canım sıkılıyor 😔
Ozlemyvz Haticeey ilk doğumumun üstünden 17 ay geçti çok çatlağım yoktu sadece yanlarımda var biraz. kırmızılık biraz azaldı ama hâlâ kırmızı benimkiler hamileyim 27 haftalık ondan mı geçmedi bilmiyorum ama yeni çatlak oluşmadı hiç eskilerin kırmızılığı geçmedi.
1Annex Haticeey hamileyken keşke zeytinyağ badem yağı çörek otu yağı kullansaydınız o baya işe yarıyor
Haticeey 1Annex Canım ya 8 aylık olana kadar hiç çatlağım yoktu son ay birden çatladı ne yapsam faydasızdı yani
1Annex Haticeey işte zaten Bi anda büyüdüğü için son 3 ayda düzenli dürün diyorlar. Olsun bebeğiniz sağlıklı olsun da tek derdiniz bu olsun geçer inşallah 🤗
Haticeey 1Annex Aynen canım bebeğim sağlıklı şükür dediğin gibi bazende öyle düşünüyorum tek derdim bu olsun diye 😊