matisse benim başıma aynı senin olayın geldi canım dün bende kendi doktorum olmadığı için özel hastaneye gittim malum Bayram olduğu için anca özelde doktor bulabildim durumumu anlattım ve hemen bi iğne vurdu bitane daha iğne verdi oda 3 gün sonra bebeğim benimleydi hiçbir sorun yoktu eve geldim dinlen hiç bir iş yapma dedi doktorum