Ekilemradahuc Kızlar ben 14 haftalık hamileyim ama son 2 3 gündür aşırı bi iştahsızlık yaşıyorum canım hiç bişey yemek istemiyo acaba bebeğime bişey mi oldu endişelendim
Sevdaerkose Ekilemradahuc bende aşırı iştahsızlık canım hiç birşey istemiyor ama çok açım zorla çorba vs içiyorum doktorum normal 18 haftadan sonra düzelirsin dedi
Ozgeozgul Ekilemradahuc bende aynı şekilde oldum hep iştahım açıktı 14 te pek yiyelim gelmedi şuan da da yemesem yemem aslında ama bebek için yiyorum
Ekilemradahuc Sevdaerkose ama benim bulantı kusmam hiç olmadı yani iki üç gün öncesine kadar çok iyi yiyodum doymuyodum