Ince_imral Merhabalar arkadaşlar 2. Gebeliğim şuan 31. Haftalık fakat 1 2 haftadır böyle karnımda tuhaflık hissediyorum tuhaf olacak ama sanki karnımın içi kaşınıyor gibi boş ve kaşımak istiyormuşum gibi hissediyorum böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba