mammaaa33 mommyyy33 bende asker eşiyim Diyarbakır’ın ilçesindeyiz erganideyiz Buralıyımda lojmanda kalıyoruz buradaki arkadaşların ailen oluyor hem market, okul, hastane, pazar, manav yakın öyle sıkıntılı yer değil rahat sakin nöbet ev bazende günü birlik görevler jandarmada farklı onlarda burda rahatlar 1 aylık üst bölgesine göreve gidiyor lojmandan arkadaşların eşi gidiyor biliyorm sadece hasretlik oluyor o süreçte birde araziye çıkıyorlar sanırım