Busratye yani tam bilemiyorum ama enfeksiyon belirtisi olabiliyor bnm hep yüksek 20lerdeydi 12 düşmüş geçen ay yanma kaşıntı yeşil akıntı koku yok doktor o yüzden hiç
İlaç vermedi kullanmadım su içmeme özen göstermeme rağmen düşmedi idrar tutma cok yapıyorum evde değilsem başka yerde giremiyorum çünkü onun sebep olduğunu araştırmıştım artık tutmamaya özen gösteriyorum belki de o yüzden düştü. Her ay idrar testi ve kültürü de yaptıyorum lökisit yüksek ama üreme bakteri çıkmıyor. Kültür yaptırdınız mı hiç