Novaa Ecenur34 Bilmiyordum çok iyi oldu bu. Düşükle sonuçlanan gebeliğimde özelde yaptırmıştık. Pahalıydı. Doktorum tekrarlatmamı istedi.
Novaa Evet yorumlarınızı görünce sağlık ocağını aradım yapılmıyor dediler. Teşekkür ederim. @bebekf @Pembekurdele