Inception 33 haftadayim dunden beri gobek deligimin sag tarafi sanki biryere vurmusum gibi acıyor basina gelen var mi
Morprenses Inception benim de kaburgamın altında olmustu etim acıyordu atlet sıkmıstı sıkı bişey giymeyin etimiz zaten gergin hassas oluyor
Hilalkhrmn417 Inception bebek tek tarafa toplandığı için batıyor bende de aynı durum var genelde akşamları oluyor ayakta fazla kaldığımda 31. Haftamdayim bende.
Limeveannesi Inception ay ben bunu çok.yasiyorum helede yemek.yeyince gerildigi için oluyor merak etme canım
Hilalkhrmn417 Inception doğru valla ilk 6 ay birşey anlamiyo insan sonra ağırlaşıyorsun nefes alışın hareket kısıtligi başlıyor 😑 herhalde son ayda evden dışarı cikamicam alışmışım kapıyı vurup lay lay takılmaya 😅 şimdi ağrı da oluyor karnin da batıyor gece dönerken de zorlanıyorsun falan filan
Inception Hilalkhrmn417 aynen oyle uyumak dert uyumamak ayakta kalamiyorsun hergun bi agriyla kalkiyorum sag salim kurtulalim insaAllah 🤲🏻
Hilalkhrmn417 Inception ayy inşallah geceleri sizde de oluyor mu aşırı derece de burun tikanikligi ve öksürük grip gibi ağzım acik uyuyorum bildiğiniz gece boyunca yatak odam ve salon arasında mekik dokuyorum. Doktorumda sağolsun herhangi alternatif birşey önermiyor herşey yasak öylece kaldım ortalıkta 2 gecedir uykusuzluktan geberiyorum..
Inception Hilalkhrmn417 aynisini bende 2 haftadir yasiyorum burun tikanikligindan uyuyamiyorum evi dort donuyorum sabaha kadar 😑 doktor banada oyle diyor ama uykusuz geceler simdiden basladi
595959 Ben 18. Haftadayım aynı bu dediğiniz acıyı yaşıyorum. Gündüz hiçbir şey hissetmiyorum acıya dair ama akşam yemeğinden sonra başlıyor acıma hissi. Asılma, gerilme gibi tam tarif de edemiyorum. Bu hafta gideceğim kontrole o zaman soracağım.
Inception 595959 sizinki erken baslamis acimasi benimkide ozellikle yemek sonrasi aciyor buyuyorlar yada karnimiz esnek heralde aci hissediyoruz