Cigdemm1 Merhabalar hanımlar, Giresunda ikamet eden arkadaşlara sormak istiyorum. Devlette memnun kaldıkları kadın doğum uzmanı var mı acaba ? İkili tarama testi için devlette gitmek istiyorum. Birde cihazlarının görüntüsü iyi mi ?
nagis1 Cigdemm1 canim ikili uclu testler zaten baska labaratuara yonlendiriliyor oyuzdn gec cikiyor sonuclari eger ozelde yaptirmiycaksan devlette yaptir devlette saadettin oguzhan var ona gidebilirsin
nagis1 Cigdemm1 devlette sadecr sira bulmak cok zor oluyor bu surecte bnde giresunda hem devlet hem clinikte kontrol yaptiriyorum devlete gitmek istiyosan randewu bulamazsan sabah erken saatte gidip alabilirsin sira esra die bi doktor da varmis onada gorunebilirsn
Elif0509 Bende kadın hastalıkları ve Doğum hastanesinde Sadettin Oğuzhan Tutar a gidiyorum en başından beri 31 haftalık gebeyim şuan çok memnunun doktorum çok iyi ilgileniyor
Elif0509 nagis1 malesef onu bilmiyorum çünkü ben ilk doğumumu normal yaptım bu ikinci gebeliğim sanırım buda normal olacak 🤷🏻♀️
Noyan_ege Bahsettiği iki doktorda iyi gerçekten özellikle sadettin Oğuzhan tutar randevu bulabilirseniz ona gidin kıymet İclal Ayaydın buna sakın gitmeyin ne ilgileniyor ne de açıklama yapıyor insana