Usnac1995 yaa kıyamam. Doğum korkacağın en son şey olsun. Çünkü doğum olduktan sonra her şeyi unutuyorsun. Eğer normal olursa zaten vucut o bebeği çıkarmak için elinden geleni yapıyor sen de sadece ıkınıyorsun. Sezeryan olursa da zaten uyuşturuyorlar yine hissetmiyorsun. O yüzden tabiki hayırlı kolay bi doğum için dua et ama, en önemlisi bebeğinin sağlığı için dua et. Onu güzel yetiştirebilmek güzel bir psikolojiye sahip olabilmek, süreci huzur ve sekinet içinde geçirebilmek için dua et. Allaha güven. Her şey güzel olacak. Mutlaka kendine güzel telkinler ver ki güzel olsun 💕