Kizlar 4 cu haftasda hematomam yani kanama alanim vardi 3 haftadir yatiyorm bugün doktora gitdik su an 7 haftaligim sukur bebegim iyiydii 160 kalp atisi duydukk nromalmi? Ama hematoma kanama alani orda oyle keseyle yanyana duruyodu tam keseyle ayni buyuklukde hic gecmemisdi ayni pragestron hap aliyodm ama gecmemis simdi birde pragestron popodan iyne 10 gunluk aglutindi adi iğne diye yazdi verdi 5 gunlukde serum yazdıı.Kizlar gulmeyin ama iyneden cok korkarim benn acaba acitiyomuu nolurr biriniz dogruyu soylermii.