Merhaba anneler kasıklarımdan rahmime içe doğru sağ sol kenarlarda elime hafif içten yumurta gibi şeyler geldi 1 haftadır idrara sıkıştığımda sanki bir yerimiz morarır ya öyle bastırınca acırdı şimdi bu gün fark ettim doktorumu arayacağım öğle saati diye arayamıyorum çok panik yaptım bu durumu yaşayana var mı lütfen bilgi verin