Polenpolen52 bende hipp kullandım organik olan oymuş, ben bir öğretmen anneden tavsiye üzerine aldım. Dikkat ama bazı bebekler kabızlık ve gaz yapabiliyor bizde yapmadı ama doğum olduktan sonra ilk hafta kurtarıcım oldu normal doğum yapmama rahmen süt üç gün sonraa geldi, bebeğim ikinci gece sürekli ağlıyordu mamayla besledim sakinleşip uyudu. Kesinlikle mama bulundurulmalı.kabizlik icin Bı kaç damla zeytinyağı damlatın diye duydum ama yenidoğan hiç denemedim bilen deneyen varsa paylaşabilir. ikinci gebelik içinde hipp bulamadım hemen sma mama aldım bunu da beğenmiştim, Trendyol yorumlar iyiydi. Bazen bebekler her mamann tadını beğenmeyenbiliyor veya dediğim gibi kabız yapabilir, biraz deneme işi oluyor. Ben öncelikli hipp aldım memnn kaldım👍