gizosk ben ilk gebeliğim de HM den almıştın ama luhusa geceligi daha pahalı ve gereksiz o yüzden bu ikinci hamilleigimde lc wakiki den onu düğmeli penye rahat bir gecelik aldım Bi takım daha alırım yeterli çünkü lohisa yi sonradan kuklananiyorsunuz genelde geniş oluyor büyük gereksiz bence normal pijama Takımı yetiyor..