Nursmom Aslylmz Merhabalar siz yazali cok olmus ama gulcin hmndan memnun musunuz? Fazla karabalik diyorlar ilgisi nasil birde kac haftaliksiniz?
Aslylmz Beno yakın arkadasımda ona gidiyor ama onun haftası erken daha oda baslamadı ☺️bizimkilerde muayene ücreti ödesende nst ücreti ödüyorsun tekrar. Ne kadar muayene ücreti veriyorsun suan
Beno Aslylmz yani fazla olmasından ziyade zam gelicegini tabiki tahmin ediyorduk ama otuz TL falan gelir sanıyordum herşey birden altmış yüz TL zamlanmis.fisleri saklıyorum çocuğuma biz senin için ne yatırımlar masraflar yaptık dicem büyüyünce 😂
Aslylmz Beno Evet dogru diyorsun bi anda cok fazla oluyorda , sağlıklı olsunlarda insan gözden çıkartıyor tabiki 😄
Beno Aslylmz aynen öyle valla sağlıkla gelsin yeterki 🐣 hicbisey gözümde yok bir an önce doğurmak istiyorum 🥰
Aslylmz Nursmom ben memnun olarak gittim canım eltimde 2 cocugunun takip ve dogumunu onda yaptı baska tanıdıgım bircok kişide gidiyordu memnundu bende öyle tercih ettim bende cok memnun kaldım . dogum yaptım 8 günlüğüz ☺️