Sema97 Herkese günaydın 😇. Bu sabah namaza kalktığım da çamaşırım da kan gördüm çok korktum panikledim hemen doktoru aradım gittim muayene oldum çok şükür rahim de kesede bi sıkıntı yok kanaman yok bebeğim gayet rahat mutlu kıpır kıpır dedi o kadar rahatladım kiiii.. yaa annelik böyle bi şey mi 🥲🥲 kendinden çok onu düşünmek 🥺 ona bi şey olur sa ne yaparım diye çok korktum saatlerce ağladım. Belki enfeksiyon dan belki kendini çok yordun temizlik yapma dedi idrar tahlili verdim ve fitil yazdı 2kere kullan günde kanaman bitene kadar dedi bu fitili kullanan var mı? Bu arada 15haftalık olduk zaten önden gidiyordu bebek. Hamile kalmadan önce bile erkek doğuyor du içime doktor 11haftalıkken erkek tahmin etti bugün artık %100 erkek dedi sizinle de paylaşıyorum hemen ultrasonu 💙 https://imgyukle.com/i/o058kU https://imgyukle.com/i/o05t1A
sheyda1991 Sema97 öncelikle size geçmiş olsun, bebişinize de maşallah. Rabbim sağlıkla, sıhhatle kavuşmayı nasip eylesin size ve tüm gebelere 🙏🏻☺️ Annelik zor zanaat ama hakkıyla yapabiliriz inşallah 🙏🏻☺️
hayat_23 Sema97 Anna orda pipi gördüm sanki 😆🌸 Sağlıkla gelsin. O korkular hiç bitmeyecek . Annelik zor bir zanaat
Rbkny Sema97 fitilin adı progestandır heralde bende kullanıyorum benim baya kanamam gelmişti suan cok şükür kesildi ama hala devam ediyorum kullanmaya bol bol dinlen demişti doktorum sizde yormayın kendinizi dinlenin ayaklarınızın altına yastık koyun uzanın biraz
Sema97 hayat_23 evettt bende ilk kendim fark ettim doktor söyleden söylemiyim dedim bilmiş gibi 😂 bekledim en son kendisi söyledi. Bu benim mi diyor insan inanamıyor ya meğer gerçek mutluluk evlatmış herşey yalanmış boşmuş
Sema97 Rbkny evet ilaç ismi bu şimdi eczaneden aldım hap gibi hap olarak da kullanılıyor galiba süt beyaz renginde yumuşak. Doktor fitil olarak kullan sabah akşam dedi kanaman bitene kadar benim kanamam koyu ve akıntı şeklinde damla damla kan gibi değil.
Rbkny Sema97 hem agızdan hemde vajinal alınabiliyor ama vajinal daha etkili diye banada doktorum sabah aksam vajinada at demişti benim ilkinde bilgin kan bosaldı yani sancıyla cok sukur hemen acıle gittik kese kenarı kanama var kese duruyor dedi doktor 3 hafta kullan dedi ilacı 2.gün kahverengi ye döndü leke seklınde 3. Günde kesilmişti akşamına suan gelmiyor ama yinede kullanıyorum inşallah kesilir sizinde zaten lekelenme gibi olunca Bi kaç güne kesiliyor