Momannebaby Kızlar onerebilecegnz kapatıciligi yüksek çok abartı durmayan fondöten önerilerinizi alırım ha bir de dudak parlatıcısı rimel 💁
ruveyda98 Momannebaby rimmel london fondöten kesinlikle kapatıcılığı orta ama yüzümde yok gibi asla rahatsız etmiyor. Kapatıcılık konusunda da flormar hd çok memnun kalmıştım
Afraninanasi59 Momannebaby Maybelline fit me fondeten harika ötesi Flormar in da güzel ama o daha yoğun kapaticiligi daha yüksek ama ilinden de çok memnun kaldım ben
Morprenses Momannebaby ben missha nın bb kremini kullanıyorum fondöten gibi normalde çok rahatsız olur yüzüm ama hiç yok gibi rahatsız etmiyor aşşşırı memnunum güneş koruyuculuğu da var eğer günlük kullanım için sorduysan bunu öneririm
gl12cn34 Zeeynepp canım dermacol cilde cok fazla zarar veren bir cok kuaförler porselen makyajda bile asla kullanmıyor artık daha yapısı hafif fresh görünümlü cokta iyi kapatan fondetenler var mutlaka onları deneyin
Girlpower Note bb cream severek kullanıyorum ben kapatıcılığı orta ama rengi falan güzel eşitleyip doğal duruyor