8 haftalığım şu ana kadar sadece 3 kere kustum birinde çok fazla birinde normal biri de bu sabah oldu aşırı az kustum ama mide bulantım bir türlü geçmiyor sadece bulanıyor asla kusamıyorum kussam rahatlayacağım sanırım ama olmuyor öğürüyorum ama kusamıyorum