yusra-6350 38+3 günlük bebek kilosu 2850 iyimi sizce o kadar da sağliklı besleniyorum ama ancak bu kadar
swetty_18 yusra-6350 canım bende 38+1 ım dun kontrolüm vardı benımde 2870 cıktı. Bebege kılo aldıracak herseyı yedım ama bu kadar aldı.12 gun gerıden gelıyor benım bırde.doktorum sorun olmadığını mınyon bebek olacagını soyledı..Gelısım geriliği olacaak dıye korktum ama doktorum hayır değil dedı
seyy06 yusra-6350 38+4 de 3100 gram olan bebeğim o gün 2700 gram doğdu. O yüzden bu ultrason ölçümlerine hiç inanmıyorum artık
yusra-6350 swetty_18 aslında zayıf bebek daha çabuk kilo alır doğunca benim iki oğlumda 3 kilo doğdu ama şimdi yaşlarından iriler doğduktan sonra daha sık kilo aldılar bu da kız bebek Buda sanırım 3 kilo olacak doğana kadar yani oda yemediğim şeyler bile yedim çokta iyi besleniyordum ama demek beslenmektende alakalı değilmiş
Basak1636 Bence kimseyle kıyaslamayın bebeğinizi . Her çocuk farklı . Doğumdan sonra bazısı çok hızlı kilo alırken bazısı yavaş kilo alır . Ultrasondaki değerler çok doğru çıkmıyor . İlk çocuğumda 3500 gibi doğacak dedi . 2900 doğdu .
yusra-6350 Basak1636 aaa 😒 demek ultrasyon da yanılıyor Bakalım hayırlsıyla kucağımıza almak nasip olur İNŞALLAH
yusra-6350 seyy06 çünkü 64 kilodaydım 85 oldum yani bu bebek 3 kilo bile olmamış nasıl oluyor anlamış değilim 🙄
AnnelikHayali Ultrasonddaki tahmini kilodan artı eksi 300 gram oynayabiliyor canım. Doğduktan sonra bol bol emzirip kilo aldırırsın minnoşuna. 😍
Aslylmz Evet her cocuk farklı ve ultrasonda görünen asagı yada yukarı değişiyor genelde. Benim 35 de 2650 cıktı bakalım sona dogru kaç olcaz dogcak kaç çıkcak merakla bekliyorumm. Sağlıkla gelsinler önemli olan o ☺️🙏🏻