Hatırlamıyorum kaç çıktıgını ama 4 mm falandı fakat doğdugunda cok ilerlediğini söylediler eğer idrar enfeksiyonu taş dökme gibi durumlar gerceklesseydi 1 yasını beklemeden ameliyat edeceklerdi. Cok sükür böyle durumlar olmadıgı için her ay ultrason
Cektirip böbreğin durumu takip edildi bi ilerleme olmadıgı için skıntı cıkana kadar bekledi doktorumuz. En son 1 bucuk yasında iki ayda iki kere idrar enfeksiyon geçirdi ve taş olusmaya basladı hemen ameliyat kararı aldık ve saglıgına kavustu cok sükür gecmis olsun dilekleriniz için teşekkür ederim