Hilalbasak Hacer90 cok normal cankmm doğuma girdigim gün bile midem bulaniyordu benim yani 37+3 e kadar bulanti kusma yaşadim ben😀😀
Lavinia_35 Hacer90 doktorunuz prilam ilacı yazarsa o iyi gelir baya rahatlatır Onun dışında soğuk meyveler bana iyi geldi sizde işe yarar mı bilmiyorum deneyin isterseniz
Gozde42 Hacer90 benim de çok bulanıyordu doktor hayata tutunduğunu gösteriyo dedi bende ilaç falan almadım suan 15 haftalık gebeyim korkma ☺️
Zeeynepp Hacer90 Normal gebelikte o zamanlarda çok olur ben çok zorlanmıştım halsizlik yorgunluk miğde bulantısı onlar çok zor oluyor ama bi kaç hafta geçince biraz daha hafifliyor
Hacer90 Hilalbasak ya ben daha once kurtaj olmustum bebegin kalbi atmadi diye. Simdide korkuyorum acaba bebege bisey olduda ben zehirleniyor muyum diye. Biliyorum sacma ama korkuyorum iste
Sevdaerkose Hacer90 9 haftalığım 4 haftadan beri asla geçmedi mide bulantım doktorum prilam verdi işe yaramadı bende Zofer kullandım bebeğe etkisi büyükmüş o yüzden doktor bıraktırdı her sabah öğürmekten başka bişey yapamıyorum zencefil limon çok iy geliyor 1 saat en azından 😅
Sevdaerkose Sevdaerkose bu arada zencefil limon günde 2 bardaktan fazlası zararlıymış onu da söylüyim denerseniz ya 2 bardak zencefil limon yada 2 bardah ıhlamur önermişti doktorum 2 bardaktan sonrası zararlıymış