Sehererol Kızlar belki hatırlarsınız bebeğim kaka yapmıyor diyodum doktorumuz bağırsak düzenleyici bir damla yazdi çok şükür düzeni girdi acaba bıraksam kullanmaya devam mı etsem
annembabam Sehererol ben de dğn doktora biogaia yazdırdım. Bakalım uzun vadede iyi geliyor diyorlar ☺️