Cnscnscns Merhaba kızlar 14+6 günümdeyim doktor biraz önce plasenta rahime yakin olduğunu söyledi. Yukarı da çıkabilir ama cikmayadabilir dedi. Bu durumu yaşamış olanlarınız var mı ne gibi problemlerle karsilasilabiliyor? Canim çok sıkıldı
Makskala Cnscnscns ben de kanama olmuştu öyle öğrendim. Bana doktorun dediği şu “ rahmini tam kapatmamış ucunda kalmış o yüzden hiç korkma genelde olan şey zamanla bebek büyüdükçe yukarı çıkar. Çıkmazsa da eğer sadece normal doğum yapamazsın sezeryan olur o kadar dedi. Rahmi Tam kapatmasıdığı sürece sıkıntı yok “ dedi. İlaç verdi progestan. Bir yada iki ay sonra yukarı çıktı
Betus32 Cnscnscns şu an benimde plesenta aşagıda. 13.haftadayım ve daha pazartesi hasteden çıktım. Yatıyordum 2 kez şiddetli kanamam oldu. Şu an da rahimde ağrı var kasılıyor. Progestan fitil kullanıyorum umarım geçer 😭
SutlacimiYedimmiBen Canim plesanta rahim agzina yakin asagida duruyor demek istedin heralde bu gibi durumlarda genellikle yukari çıkıyor bebk büyüdükçe çıkmazsa sezeryan ile doğum oluyor korkacağın birşey yok aslında endiselenme
Cnscnscns Makskala bana da tam kapatmamis dedi progesteron kullanıyordum zaten dozunu biraz yükseltti. İnşallah benimki de yukarı çıkar çok teşekkür ederim cevabın için canim benim içimi rahatlattiniz
Glsh14 Banada oyle demisti su an 21 haftaligim dun detaylim vardi plasenta artik yukari cikmis normalmis hic korkma.ama biraz mumkun oldugunca yorma kendini canim uzan dinlen cok fazla yuruyup ayakta kalma yukari cikana kadar
Cnscnscns Glsh14 detaylı ultrasona daha 5 hafta var Allah bana da problemin çözüldüğünu gösterir inşallah canım 5 hafta yatışa geçtim bakalim. Cevabın için çok teşekkür ederim
Glsh14 Cnscnscns Bana ilk 17 de soyledi doktorum ama korkma genelde yukari cikiyor dedi.19 da gittigimde biraz daha yukari cikmis gayet iyi dedi.21 de tamamen yukari ciktigini ogrendim.insallah seninde cikcak canim hic moralini bozma
Cnscnscns Glsh14 ay inşallah inşallah çıkar kuzum çok moral verdin Allah razı olsun canım benim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza aliriz inşallah
Cnscnscns Betus32 Umarim en kısa zamanda her sey yoluna girer. Moralini yüksek tut lütfen bebek hissedip üzülmesin. Bol bol dinlenip atlatacagiz bugünleri Allahin izniyle. Her şey yoluna girecek