Papatyalibebis Hastane süslemesi yapmayı düşünüyor musunuz ya da süsleyen firmalarla anlaştınız mı bilgi verir misiniz benim sorduklarım çok pahalı
Morprenses Papatyalibebis ziyaretçi yasak olduğu için süslemiycem trendyola bakabilirsin orda set halinde uygun şeyler oluyor. Kendi tercihin canım ama bence masraf etme keske şartlar normal olsaydı bende süslerdim ama kimse gelmeyecek hastaneye nasıl olsa 🤷♀️
Makskala Papatyalibebis ben sadece balon standı aldım iki tane bide balon aldım kapı girişine sağa sola en azından koyarım diye. Dediğiniz gibi oda süslemesi çok pahalıydı en azından hevesimi böyle alayım dedim.
Zumrutkb Papatyalibebis ben kendim hazırladım. Cibinnik aldım süsledim her seyi kendim yaptım çiçeklerle
Gizemmela Papatyalibebis normal doğum olacağı için 1 güne o kadar zahmete masrafa gerek duymadım ben kapı süsü yaptırdım ev için onu asarım belki hastaneyede
Papatyalibebis Zumrutkb Makskala Gerçekten çok pahalılar. Benim o kadar el becerim yoktur keşke olsa yapardım sanırım bende vazgeçeceğim.
Zumrutkb Papatyalibebis cinsiyetine göre ayıcıklar ya da çiçekler alıp yapıstırırsınız. Yardım eden de varsa çok zevkli. Ben çok mutlu oldum kimsede olmayan bebeğime özel bir süsleme oldu. 30 u çok gecirmeyin yine de sonra zor oluyor
BayBaby Bukadar vakalar artmisken Hastaneye kimseyi kabul etmeyeceğim için suslemeyede gerek duymadım.