Gulkubilay Merhabalar devlet kurumunda çalışıyorum idari izne kaçıncı haftadan sonra çıkılabiliyor yardımcı olabılırmisiniz
Berken2 Gulkubilay 32 . Haftadan sonra diye biliyorum ama yanlış olmasın, çalıştığınız kurumun muhasebe bölümüne sorabilirsiniz yada SGK yi arayıp sorabilirsiniz, kesin bilgi almak adına
Mrvll Gulkubilay idari izne 24. Haftada çıktım. Şimdi 33. Haftadayim 32. Haftadan beri analık iznindeyim
Ebesak Gulkubilay idari izin 24.haftada başlayıp 32ye kadar devam ediyor 32den sonra çalışamaz raporu alıp analık iznine geçiliyor