Arkadaşlar merhaba. Dün adet gunumdu değerim 625 çıktı gogus uçlarına dokununca acıyor arada ufak ufak kasik ağrısı ağız kuruluğu sırt ağrısı oluyor bazen de bunlar normal mi.ben daha önce bir dis gebelik geçirdim bunun için korkuyorum yine aynısı olacak galiba diye belirtiler böyle çok hafif hafif olunca